Monday, December 13, 2010

salam terakhir

Salam terakhir
Untuk insan yang kusayangi
Kukucup segala dosa akhir
Kubelai segala kesilapan lama
Seandainya pernah mengguris hati
Terguris segala kata yang tak terfikir
Diatas kekhilafanku selama ini
Salam terakhir...

Salam terakhir
Buat kasih yang pernah kurindui
Buat teman yang sentiasa diingati
Maafkan diriku ini sebagai sahabat
Kerna terlalu lemah dalam langkah
Sepi dalam kehangatan kasih kelam
Dalam kerinduan yang membuta
Maafkan aku teman

Salam terakhir
Buatmu dambaan hatiku
Maafkan daku diatas segala ini
Sekiranya nyawaku terhenti sudah
Biarkan aku membawa rindu ini
Biarkan aku memahat cinta ini
Selamanya dalam sepi kasihku
Kerna...
Aku teramat mencintaimu
Maafkan aku kasih

Salam terakhir
Untuk semua
Kerna aku akan pulang selamanya
Membawa sepi yang kelam kusam
Dalam dakapan doa taubat
Mengharap redha Allah..
Salam terakhir................

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.